Het contact formulier bewerken
In dit artikel word behandeld hoe je het contact formulier op uw website kunt aanpassen, we behandelen het uiterlijk en de velden bij de contact pagina.
Het email adres zelf instellen word in het volgende artikel behandeld, email instellen voor contact.
Om dit in te stellen dien je als eerst in te loggen in de admin omgeving van je website. Dit kan via de volgende link: https://www.uwdomeinhier.nl/admin
Hier kan je inloggen met de gegevens die je van ons hebtontvangen in de mail.
Hierna kan je naar de algemene instellingen pagina gaan.
Dan kom je op de algemene instellingen terecht, hier worden een aantal zaken behandeld binnen de instellingen van je site. In dit artikel focussen wij op "Het vragen formulier".
In het volgende scherm wat je ziet zijn de daadwerkelijke instellingen die gemaakt kunnen worden binnen het contact formulier.
Hoewel het redelijk voor zichzelf spreekt zullen we de velden even doorlopen die in te stellen zijn.
- Dit veld vraagt de naam van de klant op.
- Woonplaats van de klant.
- Het email adres waar u de klant op kunt bereiken.
- Het telefoonnummer om de klant op te bellen.
- Wat is de reden dat de klant contact op neemt met u.
- Het invoerveld word de vraag of opmerking van de klant ingesteld.
Wanneer je een checkbox aan vinkt dan zal dit veld zichtbaar worden op de site, als je de checkbox uitvinkt dan zal dit niet zichtbaar zijn op de site.
We de selecteren nu bijvoorbeeld het invoerveld en drukken op opslaan. Dan is dit het resultaat op de site:
En vica versa.
We hopen dat dit artikel wat meer duidelijkheid schept over hoe het contact formulier aan te passen is. Mocht je nog verder vragen hebben dan kan je altijd kijken
of er iemand op de online chat aanwezig is. Of je kan hiervoor een ticket aanmaken in het klantenpanel.