Hoe annuleer ik een order?
Dit artikel legt uit hoe een order geannuleerd kan worden van een klant. Om dit in te stellen dien je als eerst in te loggen in de admin omgeving van je website. Dit kan via de volgende link: https://www.JeDomeinNaamHier.nl/admin
Hier kan je inloggen met de gegevens die je van ons heeft ontvangen in de mail.
De eerste stap is naar de order pagina te gaan, dit is de volgende pagina:
Hierna kom je terecht bij het order overzicht, hier kan je de betreffende order selecteren die geannuleerd dient te worden.
Dit doe je door het Order Nr. te selecteren.
Hierna kom je terecht op de volgende pagina:
Waar 1: De bestelling status geselecteerd kan worden hier kan je de status afgehandeld selecteren.
Waar 2: De bestelling geannuleerd word, dit is hierna terug te vinden door een pagina terug te gaan en op de link: Archief (Gedisablede orders) te klikken.
Mocht je nog verder vragen hebben dan kan je altijd kijken of er iemand op de online chat aanwezig is.
Of je kunt hiervoor een ticket aanmaken in het klantenpanel.