Hoe maak ik een ticket aan bij Mijn Webshop Partner?
De volgende stappen kan je volgen om een support ticket aan te maken bij mijnwebshoppartner.nl
Stap 1: Log in met je gegevens van het klantenpanel en ga door naar stap 2.
Stap 2: Druk op Mijn Tickets
Stap 3: Druk op Nieuwe ticket aanmaken
Stap 4: Hierna kan je het ticket aanmaken elk cijfer naast het veld geef je meer informatie:
- De afdeling waar de ticket voor aangemaakt kan worden.
- Hier staat je naam of bedrijf waarmee je bij ons bekend bent.
- Je email adres waar je tevens de reactie op krijgt op de ticket.
- Het onderwerp van de ticket.
- Je kan hier je betreffende domeinnaam eventueel selecteren.
- De prioriteit van de ticket, de urgentie van het probleem.
- Een duidelijke uitleg van je probleem of vraag. Zodat we goed kunnen begrijpen wat het probleem is en je snel kunnen helpen.
Aangezien dit door meerdere werknemers vaak word afgehandeld is het belangrijk dat je je vraag zo uitgebreid mogelijk verwoord.
Stap 5: Hierna is je ticket verzonden en staat deze bij ons in het ticketoverzicht. Wij zullen proberen je vraag zo snel mogelijk in behandeling te nemen.
Het nummer wat je hier ziet is je unieke ID van de ticket. Met dit nummer kunnen wij snel je ticket erbij pakken mocht je bijvoorbeeld op de chat komen.
In dit scherm kan ook gereageerd worden in de ticket door een reactie te plaatsen en op Reageer te drukken.